תחרות ע"ש לוראן פורניה – 19.5-17.6.2023

תחרות  מבית האקדמיה לטניס לזכרו של לוראן פורניה. מזמינה טניסאים וטניסאיות להשתתף בתחרות המיועדת לסניורים ולילדים. לוראן פורניה, שחקן אשר בלט בקהילת המאסטרס, וידוע מאוד בקרב שחקני הטניס באזור הצפון.

התחרות מיועדת לכל הגילאים: סניורים (25, 35, 45, 55, Open) וגם ילדים לפי רמות משחק (מיני טניס – רוחב מגרש, מיני טניס ריבועים, 3/4 מגרש, מגרש מלא כדור ירוק ומגרש מלא כדור רגיל). התחרות מתקיימת במהלך חודש מאי החל משנת 2019.

 

קצת על לורן…

לוראן פורניה: שחקן טניס בלב ובנשמה
לוראן נולד באלג'יר ב-19/9/1963, כעבור חצי שנה עבר עם משפחתו לגור בצרפת ובגיל 7 הוא גילה את הטניס בעת ביקור אצל דודו בארה"ב. הוא התאהב במשחק ובשובו לצרפת החל להתאמן ולא עבר זמן רב עד שאחראי על הטניס בצרפת זיהה את הכישרון הרב שלו ואז החל לוראן לשחק בצורה מקצועית. הוא היה גם תלמיד מצטיין והצליח לתמרן בין בית הספר לספורט, נסע הרבה לארה"ב ושיחק בתחרויות בצרפת ובארה"ב. בתור ילד היה שחקן טניס מעולה והרבה לשחק מול מבוגרים ומנוסים ממנו משמעותית. מגיל צעיר מאוד אימץ לעצמו משחק עם יד שמאל, כאשר זיהה יריב פחות טוב ממנו, כדי לתת יתרון ולאתגר את עצמו.

בגיל 16 עלה עם משפחתו מצרפת לארץ, הצטרף למועדון מכבי חיפה, שיחק במספר מסגרות במשך השנים ותמיד היה שחקן מוערך – לא רק בשל כשרונו הרב וניצחונותיו הרבים, אלא גם בשל יושרו על המגרש, צניעותו, והכבוד הרב שרכש לכל יריב מולו שיחק. אמו מספרת שפעם אחת במונאקו ביקש ממנה כסף כדי לקנות שתייה לחברים, ומכיוון שלא הראה סימני שמחה מיוחדים וגאווה, חשבה אמו שהפסיד. הסתבר שניצח במשחק חשוב מאוד ורק רצה לעודד את המפסידים.

לוראן הקים משפחה וב-1994 עבר לגור עם משפחתו בגבעת אלה ובמהלך השנים השקיע מזמנו כדי לקדם את הטניס בגבעה. הוא היה משחק במהלך השבוע ביישוב ואף ייצג אותו בתחרויות שונות. הוא אהב לזהות ילדים עם פוטנציאל למשחק ולהשקיע בהם כדי לקדמם. לוראן היה גם איש מדע ולאחר לימודי תואר ראשון ושני בטכניון החל לעבוד בחברת י.ב.מ בתור מהנדס תוכנה, אך לעולם לא הפסיק לשחק טניס. הטניס הייתה אהבתו השנייה לאחר משפחתו והוא שיחק עד שהכריעה אותו המחלה לפני כשנה בגיל 54.

שתף בפייסבוק
שלח למייל
שתף בווצאפ
שתף בלינקאין